Firefox

Przeglądarka internetowa Firefox umożliwia przeglądanie stron internetowych szybciej, bezpieczniej i efektywniej. Blokowanie wyskakujących okienek powstrzymuje te denerwujące reklamy, a przeglądanie na kartach pozwala ci przeglądać wiele stron w jednym oknie i otwierać łącza w tle. Paski narzędzi możesz w pełni dostosować do swoich upodobań. Jeżeli nie podoba ci się domyślna kolejność przycisków, po prostu kliknij prawym przyciskiem myszy, wybierz "dostosuj" i przeciągnij je tam, gdzie chcesz.

Możesz zwiększyć funkcjonalność Firefoksa za pomocą wielu rozszerzeń. Pozwalają ona dostosować sposób przeglądania Internetu poprzez automatyczne wypełnianie formularzy, blokowanie elementów Flash, gry w przeglądarce lub narzędzia dla twórców witryn dzięki którym można z łatwością sprawdzić, jak poszczególne witryny są zrobione. Możliwy jest także wybór kompozycji pozwalający na zmianę wyglądu przeglądarki.

Być może najlepszym powodem, aby zacząć używać Firefoksa są jego ulepszone zabezpieczenia. Budowany od początku z myślą o twoim poczuciu bezpieczeństwa, Firefox nie ładuje kontrolek ActiveX, aby zabezpieczyć twój komputer przed szkodliwym oprogramowaniem szpiegującym. Firefox oferuje wszechstronny zestaw narzędzi pozwalający na zachowanie prywatności podczas używania Internetu. Osoby świadome niebezpieczeństw wolą Firefoksa, bezpieczną alternatywę.

Instalacja programu
Aby zainstalować Firefox'a wystarczy zainstalować pakiet firefox.